Subota, 4 Maja

Prava pacijenata – žali se službeno ili šuti (7) Dr. Azra Imširović, direktorica Doma zdravlja Srebrenik: Najčešće su pritužbe na odnos ljekara prema pacijentima

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

„S obzirom na to da je određeni broj prigovora anoniman u poštanskim sandučićima, kao i na činjenicu da se većina prigovora rješava usmenim putem kroz razgovor, teško je odrediti tačan broj prigovora. Svim pacijentima čiji se identitet može ustanoviti odgovoreno je pismeno ili usmeno“, kazala je dr. Imširović.

Piše: Mediha Tabaković

U Domu zdravlja Srebrenik, a kako smo već pisali o iskustvima pacijenata, ustanovljene su zakonski propisane procedure po kojima se pacijenti nezadovoljni zdravstvenom uslugom mogu žaliti.

Vezani tekst: Prava pacijenata – žali se službeno ili šuti (6): Ocjene pacijenata o uslugama u Domu zdravlja u Srebreniku, od „katastrofa“ do „ne može biti bolje“

Dr. Azra Imširović, direktorica Doma zdravlja Srebrenik, za Megafon kaže da pacijenti imaju mogućnost da podnesu prigovor u poštansko sanduče, pismenim prigovorom koji mogu predati na protokol ustanove, putem e-maila, kao i usmenim putem direktoru, zamjeniku direktora ili glavnom medicinaru.

ODGOVORI ŽALITELJIMA KOJI SE POTPIŠU

Također, istakla je dr. Imširović, pacijentima su na raspolaganju i Komisija za preregistraciju pacijenata kao i Komisija za prigovore pacijenata.

„Žalbe i prigovore u Domu zdravlja nastojimo tretirati objektivno, uzimaju se izjašnjenja od svih stranaka i analiziraju relevantni faktori, nakon čega se u što kraćem roku rješava problem.

S obzirom na to da je određeni broj prigovora anoniman u poštanskim sandučićima, kao i na činjenicu da se većina prigovora rješava usmenim putem kroz razgovor, teško je odrediti tačan broj prigovora. Svim pacijentima čiji se identitet može ustanoviti odgovoreno je pismeno ili usmeno“, kazala je dr. Imširović.

Dom zdravlja Srebrenik (Foto: M.T./Megafon)

Imširović ističe da se pacijenti najviše žale na relacije pacijent- ljekar ili medicinska sestra, kao i na slučajeve kada ljekar ne propisuje terapiju koju pacijent zahtijeva.

„Nakon što se podnese prigovor od strane pacijenta, najprije se šalje na izjašnjenje ljekaru ili medicinskoj sestri/tehničaru kojih se tiče, po potrebi i rukovodiocu Službe. Ukoliko se problem ne riješi, prigovor ide na izjašnjenje Komisiji za prigovore pacijenata ili Komisiji za preregistraciju pacijenata“, ističe dr. Imširović.

Također, Imširović je navela da uposlenici Doma zdravlja Srebrenik na koje su se žalbe odnosile, do sada nisu kažnjeni preraspodjelom na drugo radno mjesto ili finansijski, uglavnom su izrečene opomene ili upozorenja.

Tekst je nastao uz podršku Evropske fondacije za demokratiju (EED). Njegov sadržaj ne odražava nužno službeno mišljenje EED-a. Odgovornost za informacije i stavove izražene u tekstu u potpunosti je na autoru.

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.