Subota, 4 Maja

Prava pacijenata – žali se službeno ili šuti (6): Ocjene pacijenata o uslugama u Domu zdravlja u Srebreniku, od „katastrofa“ do „ne može biti bolje“

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Piše: Mediha Tabaković

U prethodnim tekstovima pisali smo o iskustvima pacijenata u zdravstvenim ustanovama u Živinicama, Lukavcu, u Domu zdravlja i Univerzitetsko – kliničkom centru (UKC) Tuzla, o odnosu medicinskog osoblja prema pacijentima te o tome koliko su građani upoznati s pravom da se žale ukoliko nisu zadovoljni zdravstvenom uslugom.

NE MOŽE RECEPT

I u Javnoj ustanovi (JU) Dom zdravlja Srebrenik, kako su nam kazali u menadžmentu od kojeg još čekamo termin za razgovor o ovoj temi ili pismene odgovore, imaju jasno propisane procedure i zakonske obaveze kada se govori o žalbama pacijenata.

Korisnici usluga, bar oni s kojima smo razgovarali, upoznati su s pravom na žalbe, pohvale i sugestije. Njihova su iskustva i mišljenja o radu ove zdravstvene ustanove podijeljena.

„Žalbi je uvijek bilo, usluga je katastrofa. Ne baš od ljekara, jer recimo kod porodičnog doktora na šalteru ružno se ponašaju. Ponašaju se kao da su oni doktori. Neki dan je moja supruga imala problem, trebalo je da joj hitno nešto napišu i otišla je porodičnom doktoru ali, ne može kaže, morate je naručiti. Ta je gospođa odrasla sa mojom ženom i znamo se, međutim, ne može jer je doktorica morala u kućnu posjetu. Neka ona ide u kućnu posjetu ali može napisati recept. Usluga je katastrofa, sestre se ponašaju kabadahijski da tako kažem“,  rekao je za naš portal Mirsad Mušić, penzionisani profesor iz Srebrenika.

Neki od pacijenata se žale ali ne procedurom, pismenom žalbom u sandučić koji se nalazi u Domu zdravlja, već pritužbe direktno iznesu direktoru ustanove.

„Znam da imam pravo na žalbu, ali za sada je sve super. Kada smo imali problema išli smo direktno direktoru za žalbu i sve je super prolazilo, svaka žalba“, navela je I.A.

Ima i pacijenata kojima je usluga, kako kažu, savršena. Pa su  su uputili riječi hvale za uposlenike i ustanovu.

„Ja nemam nikakve žalbe, meni je usluga odlična“, kazao je Salih Zukić kao i naša sagovornica koja nije željela da joj objavljujemo ime. Kazala je da usluga Doma zdravlja Srebrenik „ne može biti bolja“.

Marko G. također nema zamjerki medicinskom osoblju.

„Ja sam prezadovoljan uslugom, nikad se nisam žalio. Sad sam im tamo odnio ovu vrećicu lijekova da mi zamijene i oni su to sve riješili da ja ne bih morao sam da hodam i to rješavam“, kazao je.

NIJE BILO POTREBE ZA ŽALBE

„Zadovoljan sam uslugom i nisam se baš nikada žalio“, kazao i je S.A.

Dva naša sagovornika, uposlenici gradske apoteke preko puta Doma zdravlja, koji nisu željeli da im objavimo imena, kažu da su upoznati sa mogućnošću žalbe te da postoje sandučići za tu namjenu, međutim, kažu da nikada nisu imali potrebu da se žale.

Tekst je nastao uz podršku Evropske fondacije za demokratiju (EED). Njegov sadržaj ne odražava nužno službeno mišljenje EED-a. Odgovornost za informacije i stavove izražene u tekstu u potpunosti je na autoru.

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.