Subota, 27 Jula

Iz Merhameta Tuzla apeluju: Povećan broj korisnika narodne kuhinje Imaret

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

„Imaret“ pomaže 2.552 korisnika, na 20 punktova u Lukavcu, Tuzli, Gračanicai i Kalesiji. Od kraja decembra prošle godine do danas broj korisnika viši za oko 150 ljudi. Među korisnicima narodne kuhinje nisu samo osobe treće dobi, sve više mlađih korisnika iz socijalno ugroženih porodica.

Piše: Mediha Tabaković

Uporedo sa povećanjem cijena osnovnih životnih namirnica došlo je i do povećanja broja korisnika narodne kuhinje „Imaret“, kažu za Megafon. U novembru prošle godine, za samo jedan dan, broj korisnika povećan je za deset osoba.

Mensura Husanović, direktorica Regionalnog odbora Merhameta Tuzla kaže da je Narodna kuhinja Imaret uputila apel građanima i obavijestila ih o čemu se radi zbog povećanja cijena osnovnih životnih namirnica.

NAMIRNICE ZA PRIPREMU OBROKA SVE SKUPLJE

“Što se tiče narodne kuhinje mi smo uputili apel, odnosno obavijestili smo građane o čemu se radi, početkom oktobra kako je počelo povećanje cijena imamo rast korisnika, sve više je korisnika u narodnoj kuhinji.

Mensura Husanović, direktorica Regionalnog odbora Merhameta Tuzla (Foto: MDD Merhamet)

Trenutno imamo oko 2.552 korisnika, 20 punktova u četiri općine, u Gradu Lukavac, Tuzli, Gračanicai i Kalesiji. Što se tiče narodne kuhinje mi smo osjetili ne samo povećanje  korisnika nego su poskupile i osnovne životne namirnice, a to je ono što nam je najneophodnije u narodnoj kuhinji“ istakla je Husanović.

VEZANI TEKST: NEVIDLJIVI: Sve više ljudi u BiH kuca na vrata javnih kuhinja

Narodna kuhinja Imaret pored podrške Vlade Tuzlanskog kantona ima podršku građana, vlasti Grada Tuzle, ali i podršku Lukavca, Gračanice i općine Kalesije.

Iz Imareta navode da narodna kuhinja upravo opstaje zbog ljudi koji su im pružili pomoć i odazvali se na njihove apele.

Također, navode da im je potrebna pomoć i donatora ali i ostalih građana koji mogu pomoći osnovnim životnim namirnicama kao što su brašno, ulje, riža, tjestenina, grah.

Husanović ističe da korisnici narodne kuhinje nisu samo osobe starije životne dobi, nego su su to i porodice sa djecom, odnosno, socijalno ugrožene kategorije.

„Korisnici su uglavnom penzioneri, ljudi starije životne dobi. Početkom pandemije smo otvorili novi projekat, vozimo  obroke na kućni prag. Oko 230 obroka dnevno osobama starijim od 65 godina, oni koji su bolesni i iznemogli, oni koji ne mogu da dođu u narodnu kuhinju. Međutim, otvaranjem novog punkta u Kiseljaku došlo je do male promjene korisnika, nisu samo starije osobe u pitanju, imamo dosta porodica sa djecom tako da je neki prosjek  60% starije i iznemogle osobe, a 40%  ljudi sa porodicom i djecom, odnosno, osobe srednje životne dobi“, istakla je Husanović.

Trend porasta broja korisnika narodne kuhinje, kako Husanović navodi, počeo je u 2020. godini kada je broj pripremljenih obroka bio 580.000. Taj se broj u 2021. godini povećao za još 80.000 obroka.

Husanović ističe da su pred novu godinu imali oko 2.400 korisnika, dok u januaru taj već imaju 2.552 korisnika.

UPITAN RAD NARODNE KUHINJE

Husanović kaže da je veoma upitan opstanak i funkcija Narodne kuhinje Imaret.

„Mislim da ćemo imati sve veći broj korisnika, da ćemo imati sve više zahtjeva ljudi koji su uspijevali sa nekom minimalnom penzijom da prežive, ali je sve teže. Kažem vam da smo u novembru mjesecu za jedan dan imali 10 novih korisnika, tako da vidjet ćemo na tom rastu korisnika kakva je  prijava ljudi u našu kuhinju. S druge strane, ja ne znam kako će narodna kuhinja uopće da opstane“, istakla je Husanović.

Trenutno kuhinji Imaret ne nedostaje jedino meso, koje uspijevaju da osiguraju u velikim količinama za Kurban Bajram ali sve drugo im je potrebno.

Svi koji žele pomoći da narodna kuhinja opstane i na taj način pomoći socijalno ugroženim kategorijama stanovništva, mogu to učiniti kroz donacije osnovnih životnih namirnica,

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.