Subota, 2 Marta

Odgovor iz Parlamenta BiH (2): Popravka vozila neisplativa, serviser za zamjenu motora tražio 50.000 KM

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Usvojeni plan nabavki u Parlamentu BiH za ovu godinu predviđa zapravo kupovinu šest novih automobila ali se, kako je odgovoreno Megafonu iz Sekretarijata PS BiH, odustalo i nabavka je ograničena samo na tri vozila.

Piše: N.Š.K.

Nakon što smo u tekstu: Pitali smo parlamentarce (1): Mogu li Krišto, Radmanović i Špirić ostati bez novih automobila? (Link), pisali o okolnostima i mogućnostima obustave nabavke novih službenih vozila u Parlamentu Bosne i Hercegovine, u vrijeme ekonomske krize zbog pandemije koronavirusa, iz Sektora za odnose s javnošću Sekretarijata Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, na Megafonov upit da obrazlože razloge nabavke, stigao je brz i veoma iscrpan odgovor.

Postojeća službena vozila stara, korozirala, često na popravci

„Razlog planiranja i pokretanja nabavke novih vozila je činjenica da Parlamentarna skupština Bosne i Hercegovine raspolaže sa dosta starim i dotrajalim voznim parkom, rukovodeći se činjenicom da su, osim jednog vozila, koje je gotovo godinu dana u kvaru, i ostala vozila starijih godina dosta dotrajala, neka značajno korozirala, te često na popravcima i servisima uslijed učestalog otkazivanja pojedinih im dijelova.

S druge strane, na nivou institucija Bosne i Hercegovine važeće su instrukcije Ministarstva finansija i trezora Bosne i Hercegovine, kao i odredbe Pravilnika o uslovima nabavke i načinu korištenja službenih vozila u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/14, 81/14, 78/15, 42/17, 53/17 i 62/17), prema kojima se prodaja službenih vozila nabavne vrijednosti od 50.000,00 – 130.000,00 KM vrši kada su ispunjeni slijedeći kriteriji i to: nakon pređenih 200.000,00 KM ili nakon navršenih 7 godina starosti uz uslov da je vozilo prešlo najmanje 150.000 km, odnosno za vozila nabavne vrijednosti do 50.000,00 KM prodaja se vrši nakon pređenih 150.000 km ili nakon navršenih 7 godina starosti uz uslov da je vozilo prešlo najmanje 100.000 km.

Izuzetno, kada je istekao garantni rok i kada procijenjeni troškovi popravke službenog vozila iznose više od 50% od procijenjene vrijednosti službenog vozila, pokreće se postupak prodaje istog, koji kriterij primjenjiv je kod vozila marke AUDI koji je gotovo godinu dana u kvaru, obzirom da je, prema dostavljenom predračunu ovlaštenog servisa, procijenjena vrijednost zamjene motora, odnosno opravke istog oko 50.000 KM.

Slijedom navedenog, a rukovodeći se naznačenim kriterijumima, od ukupno 15 službenih vozila Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine 10 njih, prema odredbama citiranog pravilnika, ispunjava uslove za prodaju, budući da ispunjavaju kriterijume godina starosti i pređene kilometraže, te je, uz kupovinu, pokrenuta i procedura prodaje tri najizrabljenija vozila.

Zakonom o Budžetu institucija Bosne i Hercegovine i međunarodnih obaveza Bosne i Hercegovine za 2020.godinu („Službeni glasnik BiH“, broj 46/20), za potrebe Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine odobrena je nabavka 6 novih službenih vozila. Odlukom članova Kolegija oba Doma Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, a u cilju osiguranja potrebnih ušteda, odustalo se od odobrene i planirane nabavke, te se ista ograničila na ukupno tri vozila.“

Javne nabavke pa i svaki postupak u vezi s njima uređene su Zakonom o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14)“, navodi se u odgovoru iz Sekretarijata Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine na Megafonov upit.

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.