Petak, 14 Juna

Čuvajte se prevaranata i ako nose uniforme

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Prenosimo iskustvo jedne tuzlanske porodice sa BH POST EXPRESS uslugom u vrijeme pandemije koronavirusa, a zbog čijeg je javašluka propalo jedno dječije rođendansko iznenađenje.

Autor: N.Š.K.

Maloljetnima je u vrijeme pandemije koronavirusa zabranjeno kretanje van kuće 24 sata, pa je jedna tuzlanska porodica (redakciji poznati podaci o pošiljaocu i primaocu paketa) pokušala dijelom nadomijestiti posljedice koje to ograničenje nosi, tako što su djetetu predškolskog uzrasta odlučili ispuniti želju da za rođendan dobije poklon – paket dostavljen poštom.  

Ekspresna samo naplata usluge unaprijed

Javno preduzeće (JP) BH Pošta ima odjel brze pošte, BH POST EXPRESS koji, bar tako javno navode, i u vrijeme pandemije uredno funkcionira te garantiraju da će paket dostaviti 24 sata nakon prijema. Za uslugu dostave pošiljke, skuplju nego redovnu, garantiraju da će je izvršiti na vrijeme i isključivo na kućnu adresu, te je za tu svrhu i uzet broj telefona primaoca.

Paket je poslan iz Sarajeva, tačnije iz ispostave brze pošte Ilidža, 7. aprila 2020. godine.

Usluga je unaprijed uredno plaćena i izdata je otpremnica na kojoj piše D+1, a što znači da će pošiljka na adresu primaoca stići najkasnije za 24 sata.

Račun ili neki drugi dokument koji dokazuje vrijednost usluge nije izdat, a na otpremnici nije naveden čak ni datum prijema u Pošti na Ilidži.

Navedeno je da se usluga plaća gotovinom.

Ovakvom vidu slanja pošte u pomenutoj porodici se pribjeglo kako bi se zbog pandemije koronavirusa, a većina članova porodice su iz rizične skupine, izbjegao odlazak u poštu.

Međutim, tek 9. aprila pomenuta porodica je u poštanskom sandučetu u dvorištu našla „izvještaj o prispijeću pošiljke“ na kojem je navedeno da paket mogu podići u lokalnoj poštanskoj ispostavi u Gornjoj Tuzli, ali tek sutradan, 10. aprila.

Na adresi na koju je paket trebao biti dostavljen žive dvije porodice sa ukupno četiri odrasle osobe, cijeli dan niko nije napuštao kuću, ali niko nije primijetio da je poštar uopće dolazio.

Očigledno je se nije ni trudio da paket lično dostavi, pogotovo što je imao i broj telefona primaoca, već je samo ostavio obavještenje u poštansko sanduče.

 

Postavlja se i pitanje da li je paket trebao dostaviti lokalni poštar ili služba BH POST EXPRESS, javnog preduzeća BH Pošta, kao i pitanje zašto je lokalni poštar uopće preuzeo paket, ako pomenuta usluga možda nije u opisu njegovog radnog mjesta. A ako ga je već preuzeo morao ga je dostaviti isti dan.

Pošto nije ispoštovana unaprijed plaćena posebna usluga, porodica iz Tuzle je pokušala kontaktirati odgovorne. Međutim, na većinu tuzlanskih brojeva telefona JP BH Pošta niko se nije javljao, a lokalna pošta u vrijeme pandemije radi samo do 13 sati.

Na info broj BH Pošte 1312 porodica je dobila informaciju da je paket stigao u Tuzlu već 8. aprila. Dakle, paket od 7. aprila do trenutka objave teksta još nije uručen na adresu a imajući u vidu činjenicu da će u najpovoljnijem slučaju stići 10. aprila, onda je upitna svrha usluge BH POST EXPRESS, ako paket i redovnim putem može stići za to vrijeme, i naravno uz nižu naknadu.  

Porodica čiju priču prenosimo, odlučila je čekati na isporuku paketa na kućnu adresu na što su se u BH POST EXPRESS obavezali, čak i po cijenu da paket bude vraćen pošiljaocu.

Napominjemo da će uposlenici JP BH Pošta ili njihove službe BH POST EXPRESS, za razliku od većine radnika u Federaciji BiH, vjerovatno malo ili nikako osjetiti ekonomske posljedice pandemije koronavirusa. Napominjemo i da se u potpunosti finansiraju iz naplate od korisnika usluga a koje se, bar u slučaju koji navodimo, i ne trude da izvrše.

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.