Nedjelja, 8 Septembra

Profesor Bahrija Umihanić: Promijeniti politike, u putnoj infrastrukturi TK treba biti ravnopravan sa ZDK ili HNK

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

“Građani TK, bilo da su to vozači motornih vozila ili po drugim osnovama, godišnje uplate oko 160 miliona KM iz kojih se finansiraju, ili treba da se finansiraju magistralne ceste i izgradnja puteva i autocesta. Nama se, nažalost, godinama unazad od tih iznosa ne vraća puno novca”.

Autor: N. Š. K.

Dvodnevnoj konferenciji koja je danas počela u Tuzli, o infrastrukturnim projektima i putnoj deblokadi Tuzlanskog kantona, prisustvuju brojni uspješni privrednici, predstavnici struke, politike sa svih nivoa, predstavnici javnih preduzeća za izgradnju putne infrastrukture. Očekivanja od skupa su tim veća jer su organizatori, Kantonalna privredna komora Tuzla i Udruženje poslodavaca TK okupili na jednom mjestu sve relavantne adrese za debatu o saobraćajnoj deblokadi TK, najmnogoljudnijeg kantona i sjedišta nekih od najuspješnijih kompanija u BiH.  

GRAĐANI GODIŠNJE PLATE 160 MILIONA KM

Profesor na Ekonomskom fakultetu u Tuzli, Bahrija Umihanić, po okončanju prvog dana skupa i nekoliko panela, naglasio je za Megafon da udruženje poslodavaca predvodi poslodavce koji pune budžete i Tuzlanskog kantona, ali i Federacije BiH, te da se očekuje da svako uradi svoj dio posla.

“Da kantonalna Vlada uradi svoj dio posla koji se odnosi na prostorno- plansku dokumentaciju i da realizira sve one aktivnosti koje su iz njene nadležnosti. Nažalost, u njenoj nadležnosti nisu ove glavne ceste o kojima ovdje danas govorimo, a govorimo o magistralnim cestama, odnosno, o potrebi rekonstrukcije i revitalizacije magistralnih cesta koje su u nadležnosti JP Ceste FBiH. Zatim govorimo o autoputu A2 i autoputu A3, odnosno, dionicama Šićki Brod- Brčko i Šićki Brod – Žepče koji su u nadležnosti Autocesta FBiH. Ovo o čemu smo govorili je izvan nadležnosti Tuzlanskog kantona.

Kroz konferenciju želimo, prije svega, skrenuti pažnju na činjenicu da građani TK, bilo da su to vozači motornih vozila ili po drugim osnovama, godišnje uplate oko 160 miliona KM iz kojih se finansiraju, ili treba da se finansiraju magistralne ceste i izgradnja puteva i autocesta.

Nama se, nažalost, godinama unazad od tih iznosa ne vraća puno novca. Želimo inicirati da se promijene politike i da se Tuzlanski kanton dovede u situaciju da bude ravnopravan sa Zeničko-dobojskim, sa Hercegovačko-neretvanskim i drugim kantonima u FBiH”, kazao je Umihanić

Megafon.ba

 

 

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.