Petak, 26 Aprila

Obnova tramvajske pruge u Sarajevu počinje uskoro i trajat će 730 kalendarskih dana

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Posao vrijedan 20,6 miliona eura povjeren međunarodnoj kompaniji; prvi radovi bit će na dionici tramvajske pruge od Čengić Vile do Marijin Dvora.

Autor: N. Š. K.

Izvođač radova za izgradnju nove tramvajske pruge u Sarajevu je izabran. Uključenima u posao ime kompanije je poznato i kako je potvrđeno za Megafon, ovih se dana očekuje potpisivanje ugovora. Međutim, prema pravilima kreditora, Evropske banke za obnovu i razvoj, dok Banka na svojoj službenoj web stranici ne objavi tu informaciju, ime glavnog izvođača radova nije dostupno javnosti.

Kako saznajemo, riječ je o velikoj međunarodnoj kompaniji kojoj je povjeren posao stoljeća u Bosni i Hercegovini, vrijedan 20,6 miliona eura.

Naredno ljeto intenziviranje radova na terenu

Prema detaljima iz ugovora predviđeno je da radovi budu završeni za 730 kalendarskih dana (dvije godine).

Tramvajska skretnica u Nedžarićima (Foto: Megafon)

Nakon što ovih dana bude potpisan ugovor sa glavnim izvođačem, očekuje se potpisivanje ugovora sa podizvođačima s kojima trenutno traju pregovori o poslu. Realizacija cijelog projekta formalno počinje uskoro, međutim, zbog procedura koje predviđaju da sve treba da odobri glavni inženjer, procesa nabavki šina, rokova isporuke potrebnog materijala, malo je vjerovatno da će početak radova na terenu početi prije jeseni. Pretpostavlja se da bi 2022. godina mogla biti godina najintenzivnijih radova na terenu.

Kako saznajemo, najprije će početi obnova dionice od Čengić Vile do Marijin dvora.

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta ranije je najavio da će izgled tramvajske pruge nakon obnove biti potpuno izmijenjen i da će određene dionice pruge biti pretvorene u „rotirajuću saobraćajnicu“, tako da bi preko tramvajskih šina mogla da prelaze vozila hitnih službi tokom saobraćajnih gužvi.

Sagovornik Megafona pojašnjava da ukoliko budu uvedene inovacije koje najavljuje ministar, prethodno mora biti izmijenjen projekat te bi u tom slučaju rekonstrukcija mogla početi od dionice Ilidža – Nedžarići. Također, zbog potrebe izmjene glavnog projekta vjerovatno bi došlo i do produženja rokova za završetak posla.

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.