Petak, 17 Januara

Krompir skuplji za 74 posto u odnosu na prošlu godinu

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Prema zvaničnim podacima Agencije za statistiku BiH, nakon krompira, najviše su rasle cijene pšeničnog brašna, pekarskih proizvoda i prijevoza.  

Autor: Mediha Tabaković

Agencija za statistiku Bosne i Hercegovine potvrdila je da je zabilježen znatan rast cijena svih proizvoda i usluga u odnosu na prošlu godinu.

Mirsada Adembegović, stručna saradnica za odnose s javnošću za Megafon je kazala da su u odnosu na prošlu godinu pekarski proizvodi poskupili za 28,80%, dok je pšenično prašno dostiglo znatnu promjenu cijene za 38,88%.

POTROŠAČI ČESTO KUPUJU KROMPIR

Teleće meso je skuplje za 21,98%,a  cijena pilećeg mesa dostigla je promjenu kao i pšeničnog brašnoa, za 38,79%.

Prema statistikama, u Bosni i Hercegovini je najveću promjenu cijene u odnosu na prošlu godinu dostigao krompir koji je poskupio za 73,92%.

Na godišnjem nivou, kazala je Adembegović, zabilježen je rast cijena proizvoda i usluga koji se koriste za ličnu potrošnju u Bosni i Hercegovini za 13,2%. Odnosno, nivo cijena u aprilu 2022. godine u odnosu na isti mjesec prethodne godine viši je za 13,2%.

Prosječni rast cijena zabilježen je u odjeljcima Hrana i bezalkoholni napici za 20,6%, Alkoholna pića i duhan za 0,6%.

Također, cijene usluga Stanovanja i režijski izdaci povećani su za 9,9%, dok su namještaj, kućanski uređaji i redovno održavanje kuće za 6,8%.

Do porasta cijena došlo je i u zdravstvu za 1,1%, prijevoz 28,9%, komunikacije za 0,8%, rekreacija i kultura za 6,1%, obrazovanje za 0,5%, restorani i hoteli za 7,8% te ostala dobra i usluge za 4,5%.

Naša sagovornica je istakla da je jedini pad cijena zabilježen u odjelu odjeće i obuće, za svega 4,8%.

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.