Srijeda, Novembar 21

Kokošarenje u institucijama: Prave nove vizitke i za odlazeće funkcionere

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ako će Denis Zvizdić i njegovi savjetnici i naredni mandat imati iste funkcije u Vijeću ministara (VM) Bosne i Hercegovine onda bi imala smisla oktobarska nabavka vizit kartica za kabinet predsjedavajućeg kao i za članove Generalnog sekretarijata VM. O nabavci je odlučeno dva dana nakon općih izbora, a odluku o najboljem ponuđaču 24. oktobra potpisao je generalni sekretar Vijeća ministara Robert Vidović.

Nabavke u izbornoj godini

Nabavka košta manje od 1.000 KM pa nije bilo otvorenog poziva već je posao sklopljen direktnim sporazumom sa jednom sarajevskom obrtničkom radnjom.

Na ovakve „sitne nabavke“ u institucijama, koje su najmanje pod lupom javnosti, godišnje se troše milioni KM.

Početkom oktobra, nekoliko dana uoči izbora, objavljeni su rezultati monitoringa 3.580 javnih nabavki u institucijama u BiH na svim nivoima vlasti, ukupne vrijednosti 1,6 milijardi KM, za period od 1. januara do 30. septembra 2018 – te, a koji su uz podršku Fonda otvoreno društvo BiH izvršili Razvojna agencija Eda Banja Luka, Transparency International BiH, Centar za istraživačko novinarstvo BiH i UG Tender Banja Luka.

Istraživanje je pokazalo da su u institucijama u izbornoj 2018. godini javne nabavke povećane za čak 30 posto u odnosu na 2017. godinu.

Između ostalog, uočene su i brojne neplanirane a realizovane javne nabavke.

Transparency International BiH je u toku 2018. godine podnio 18 prijava Agenciji za javne nabavke i to najčešće zbog nepravilne primjene vrste postupka za dodjelu ugovora male vrijednosti i kratkih rokova za dostavu ponuda.

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.