Zbog vanredne situacije izazvane pandemijom virusa Kovid -19, zbog straha od zaraze ali i brojnih ograničenja u životnim navikama građana, stres ili panika su prirodna psihološka posljedica na koju građani mogu reagirati uz pomoć stručnjaka
Autor: Megafon.ba
Vanredna situacija u Bosni i Hercegovini zbog globalne pandemije virusa Kovid -19 (koronavirus), a koja podrazumijeva poseban režim kretanja, rada, nabavki i komunikacije sa drugima, kod brojnih građana moguće je da proizvede tjeskobu, nemir, stres pa i strah i paniku.
U okviru mjera koje zdravstvene ustanove, odnosno, krizni štabovi provode od proglašenja pandemije i stanja nesreće u cijeloj BiH, provode se određene aktivnosti na ublažavanju utjecaja cjelokupne situacije na mentalno zdravlje građana. Akciji su se pridružili i u Crvenom križu Federacije Bosne i Hercegovine tako što su otvorili telefonsku liniju za pružanje psihosocijalne podrške osobama u samoizolaciji ili karanteni.
Svi koji osjećaju potrebu mogu razgovarati sa psihologom na broj telefona:
+387 62 040 653
Telefonska linija za psihosocijalnu pomoć otvorena je za pozive svaki dan od 10 do 19 sati.
Megafon.ba
Napomena:
Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.