Autor: N. Š. K.
Drugi je dan ovosedmične građanske akcije bojkota trgovina, koju vodi neformalna grupa građana BOJkot, a kojoj su se pridružili brojni građani ogorčeni zbog enormnih poskupljenja, posebno prehrambenih namirnica.
Za razliku od 31. januara, kada su trgovine bile prazne, danas s terena pristižu informacije članova grupe BOJkot da je solidarnost ponegdje „popustila“ pred potrošačkim mentalitetom. Međutim, već dosadašnja akcija, ukupno tri dana, zasigurno da je ostavila posljedice na promet trgovaca. Slijedom takvog efekta i pritiska građana, efekat bojkota bi trebalo da bude i snižavanje cijena. Istina, ima i pozitivnih primjera ali je uglavnom riječ o proizvodima koji su prethodno drastično poskupili, a cijene su sada snižene u minimalnom procentu.
Cilj akcije građana da bojkotuju kupovinu je pokazati trgovačkim lobijima da neće plaćati visoke i neutemeljene cijene proizvoda.
Podsjetimo, federalni ministar trgovine Amir Hasičević u utorak je najavio da će do petka doći do snižavanja i zaključavanja cijena 50 osnovnih prehrambenih proizvoda, ali se to nije dogodilo.
Više u tekstu:
Navodno promjene cijena većeg broja proizvoda u jednom prodajnom objektu zahtijeva određeno vrijeme i izmjene u softverima za naplatu, pa se mogući efekti bojkota mogu pokazati s prvim podacima s terena početkom naredne sedmice. Očekuje se, također i reakcija Federalnog ministarstva trgovine i zaključavanje cijena, ali kako je obećano, uz prethodno snižavanje.
Megafon.ba
Napomena:
Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.