Digitalni karton će uveliko olakšati pacijentima u liječenju i ostvarivanju prava budući da će biti omogućen uvid u medicinsku dokumentaciju, nalaze, uputnice, ali i termine naručivanja za specijalističke preglede.
Autor: Nermina Šunj Kušljugić
Zavod zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona od 3. juna je pokrenuo portal Pacijent “Moje zdravlje”. Radi se o finalizaciji procesa uspostave integrisanog zdravstvenog informacionog sistema.
Putem portala će građani imati elektronski pristup podacima iz zdravstvenog kartona i uvid u medicinsku dokumentaciju.
„Do sada se na portal prijavilo nešto više od 3.700 osiguranih lica, od čega se oko 1.100 osiguranika javilo u poslovnicu zdravstvenog osiguranja i završilo kompletnu aktivaciju na portal“, kaže u odgovoru za Megafon diplomirana pravnica Alma Kešetović, viša stručna saradnica za koordinaciju poslovnica Zavoda zdravstvenog osiguranja (ZZO) TK.
Digitalni karton će uveliko olakšati pacijentima u liječenju i ostvarivanju prava budući da će biti omogućen uvid u medicinsku dokumentaciju, nalaze, uputnice, ali i termine naručivanja za specijalističke preglede.
Nadalje iz ZZO TK kažu da individualnim pristupom, portal e-Pacijent pruža pristup ortopedskim pomagalima, radiološkim procedurama CT, MR i Oftalmologije, te uvid u laboratorijske nalaze.
„Neće više biti klasičnih papirnih uputnica, nema nepotrebnih odlazaka ljekarima i stvaranja gužvi. Od sada će pacijenti za sebe ili članove porodice imati pristup nalazima, ortopedskim pomagalima, kao i laboratorijskim nalazima.
Kroz Portal Pacijent, pacijenti će imati i pristup e-Uputnicama gdje će u svakom momentu moći povjeriti da li su naručeni na snimanje, u koju ustanovu i u koje vrijeme“, kažu iz ZZO TK.
Za pristup sistemu potrebno se registrirati na portal na web stranici ZZO TK.
Megafon.ba
Napomena:
Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.