Utorak, 23 Jula

Novalić u Tuzli: Razgovarano o potrebi izmjene trase autoputa Tuzla- Brčko- Orašje

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Autor: Megafon.ba

Federalni premijer Fadil Novalić boravio je danas u Tuzlanskom kantonu, gdje je sa premijerom TK Irfanom Halilagićem, predstavnicima odgovornih resora u Vladi, odnosno, predstavnicima Gradačca i Srebrenika, razgovarano o potrebi za redefinisanje trase autoputa Tuzla -Brčko – Orašje.

TRASA ZAOBILAZI PRIVREDNIKE

Na sastanku Halilagićem, ministrom trgovine turizma i saobraćaja Mustafom Šakićem i ministricom prostornog uređenja i zaštite okolice Anelom Ajšić, gradonačelnicima Gradačca i Srebrenika Edisom Dervišagićem i Nihadom Omerovićem, poslodavcima i privrednicima sa područja Gradačca i Srebrenika još jednom je istaknuta potreba za redefinisanje trase autoputa Tuzla – Brčko – Orašje.

Ponovljeno je da trenutna trasa autoceste u zaobilazi interese privrede i građana ovih lokalnih zajednica i u značajnoj mjeri ograničava dalji razvoj. Također, rečeno je i da je prva dionica trase od Tuzle do Čanića nesporna, te da je podrška što skorijem početku radova na njenog izgradnji nesporna.

„Danas smo zaključili da izmjena trase autoceste ima političku podršku i Vlada Tuzlanskog kantona će, na osnovu inicijativa koje očekujemo iz gradskih vijeća Gradačca i Srebrenika tražiti očitovanje Skupštine Tuzlanskog kantona, te na osnovu odluke Skupštine pokrenuti proceduru izmjena i dopuna Prostornog plana TK, čime bi se stvorili preduslovi za izmjenu trase i izradu nove projektne dokumentacije. Sve ostale aktivnosti u vezi sa projektovanjem i realizacijom realiziraju federalne institucije i JP Autoceste FBiH, ali učinit ćemo sve što je u našoj moći da, dok traju radovi na prvoj dionici Tuzla – Čanići, koja nije sporna, radimo na približavanju nove trase interesima Srebrenika i Gradačca”, kazao je premijer Halilagić.

„Danas smo vidjeli da postoji volja, postoje i neke tehničke pretpostavke, a izgleda i ekonomska opravdanost da se ova trasa izmijeni i da ide bliže naseljenim mjestima Srebreniku i Gradačcu i dalje prema Brčkom. Budući da je Vlada FBiH, preko JP Autoceste FBiH 6. januara otvorila projekat i 7,5 miliona KM troši na izradu Idejnog i Glavnog projekta ove dionice u blizini Tuzle, sada nam treba politička odluka da li će se trasa mijenjati ili ne, kako bi to mogli uvrstiti u projekat, te uvažiti i lokalne interese. Mi čvrsto stojimo iza Tuzlanskog kantona i nastojimo da se uspostavi jedna kontinuirana politika, naročito u ekonomskom smislu”, kazao je premijer Federacije BiH Fadil Novalić, dodajući da će Federalna vlada pomoći će da se ispoštuje iskazana težnja za putnom i željezničkom deblokadom Tuzlanskog kantona.

Konačan cilj je postići da izgradnja autoputa Tuzla – Brčko – Orašje, bude potpuno u funkciji građana i privrede Tuzlanskog kantona.

„Ranije predviđena trasa uopće ne odražava potrebe niti privrede, niti života lokalnih zajednica Srebrenika i Gradačca. Ta trasa bi zaobišla sve proizvodne, trgovačke i druge kapacitete Srebrenika, te ih anulirala. Ona ne da ne bi pomogla, nego bi i odmogla, jer bi svi konzumenti iz EU zaobilazili teritorije i Srebrenika i Gradačca. Zbog toga treba revidirati trenutnu trasu i prilagoditi je potrebama života”, kazao je gradonačelnik Grada Srebrenika Nihad Omerović.

RAZVOJ LOKALNE ZAJEDNICE

U prilog ovoj inicijativi govori i činjenica da je Gradačac druga lokalna zajednica po visini izvoza u FBiH, da je izvoz sa područja Gradačca u protekloj godini dostigao gotovo 450 miliona KM, što je za skoro 100 miliona više u odnosu na prethodnu 2020. godinu, te bi se kvalitetnijim povezivanjem na savremenu putnu mrežu stvorili preduslovi za još brži razvoj kako Gradačca i Srebrenika, tako i Gračanice, pa i cijelog Tuzlanskog kantona.

(Izvor: Press Vlade FBiH)

Megafon.ba

Dijeli.

Komentariši

Napomena:

Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.