Autor: Megafon.ba
U petom valu projekta zaključanih cijena dogovoren je popis od 65 prehrambenih i higijenskih proizvoda za koje je cijena snižena i zaključana. Cijene će, u odnosu na trenutne, biti niže od 17 do 23 posto, a to će omogućiti kupcima uštedu od oko 60 KM.
Ovo je rezultat dogovora federalnog ministra trgovine Amira Hasičevića s trgovcima, proizvođačima, udruženjima potrošača i predstavnicima sindikata trgovine, koji je postignut krajem siječnja 2025. godine, priopćeno je iz Federalnog ministarstva trgovine.
Održana su tri sastanka radi promoviranja dijaloga svih aktera u maloprodajnom lancu u cilju ublažavanja pritiska na džep potrošača, uslijed siječanjskih poskupljenja, te osiguranja stabilnosti cijena osnovnih životnih namirnica i higijenskih proizvoda.
“U ovom Projektu dobrovoljno sudjeluju brojni tržni lanci i druge pravne i fizičke osobe s trgovinama manjeg formata. Trgovci sami biraju brendove određenog proizvoda, tako da će imati vidno istaknute popise u svojim prodajnim objektima koji artikli kojih brendova su sniženi i zaključani. Popis će biti objavljen i na veb stranici Federalnog ministarstva trgovine”, naveli su iz ovog federalnog ministarstva.
Projekt će trajati tri mjeseca, uz mogućnost produženja.
Podsjetili su kako ovaj projekat, kao i prethodni, nije osmišljen kako bi osigurali niske cijene za luksuzne proizvode, nego da socijalno osjetljivim kategorijma omoguće da mogu osigurati osnovne životne namirnice po prihvatljivim cijenama.
Napomenuli su kako su u ovom valu projekta izostavljeni artikli čija cijena svakodnevno raste na svjetskom tržištu poput kave.
Cijene koje su zaključane ne mogu biti veće u periodu trajanja akcije.
Cijene u spisku predstavljaju maksimalni iznos do kojeg se mogu kretati cijene tih proizvoda.
(BHRT(FENA)
Megafon.ba
Napomena:
Svi komentari se prethodno moraju odobriti od strane administratora prije nego budu vidljivi na portalu. Megafon se ograđuje od stavova i mišljenja iznesenih u komentarima postavljenih na našim stranicama. Svi stavovi i mišljenja komentatora odražavaju stavove i mišljenja isključivo onih koji ih postavljaju. Redakcija Megafona je u slučaju komentara koji izazivaju rasnu, nacionalnu ili vjersku mržnju, te potiču na nasilje dužna obavijestiti nadležne organe o takvom pristiglom komentaru.